2 Sip

Pour les utilisateurs francophones de SIP Sorcery, c'est ici
Post Reply
awekfr
Posts: 1
Joined: Sun Feb 09, 2014 12:18 am

2 Sip

Post by awekfr » Sun Feb 09, 2014 12:26 am

Bonsoir,
J'ai fais connaissance de votre site après plusieurs jours de rechercher sur le Net.
Je suis un débutant, avant de me lancer, voila ce que je souhaite faire, est ce que c'est possible ?

J'ai 2 compte sip , 1 pour les appels sur fixe et 1 autre compte sip pour les appels pour les mobiles en illimités.

Je voudrais que ma file , étudiante, puisse utiliser le compte sip illimité pour les mobiles.

Ex:

Chez moi, j'utilise les 2 comptes sip
Chez ma fille elle puisse utiliser le compte illimités mobiles en même temps que moi.

Est ce que c'est possible, que faut il comme matériel, ou faut un compte SwtchSip ?

Merci pour votre aide.

Cordialement

ozimarco
Posts: 51
Joined: Fri Nov 18, 2011 3:49 am
Location: Lower Chittering, WA

Re: 2 Sip

Post by ozimarco » Thu Feb 13, 2014 2:30 pm

Translation of the above post (from French):

Good evening,
I discovered your website after several days of research on the Net.
I am a noob. Before I start off, this is what I would like to do. Is it possible?

I have two SIP accounts, one for calls to landlines and one for unlimited calls to mobiles. I would like my daughter, who is a student, to be able to use the unlimited SIP account for mobiles.

Example:

At my place, I use both SIP accounts.
At my daughter's, she would be able to use the unlimited mobile account at the same time as I.

Is it possible? What is needed in terms of hardware. or is a SwtchSip (sic!) account needed?

Thank you for your help.

Kind regards
ISP: Telecube ADSL2+, $79 for 250GB (bundled with phone) on regional Telstra exchange
VSPs: MyNetFone, Telecube, Maxotel, Freshtel and others via SIPSorcery
Hardware: Asus DSL-AC68U + Siemens Gigaset A580IP and Yealink T22P.

Post Reply