Sip Instellingen Voor Budgetphone

Nederlands Forum
jvwelzen
Posts: 716
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:56 pm

Sip Instellingen Voor Budgetphone

Post by jvwelzen » Wed Oct 22, 2008 6:51 pm

Dit zijn de Sip instellingen voor Budgetphone.nl

Inclusief het beluisteren van uw saldo (Nummer 444)

Image
Last edited by jvwelzen on Wed Oct 22, 2008 6:55 pm, edited 1 time in total.

jvwelzen
Posts: 716
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:56 pm

Post by jvwelzen » Wed Oct 22, 2008 6:54 pm

Of was je al bezig TheFug ???

Moet ik het plaatje op mijn server laten staan of komt hij uiteindelijk op de mss server ??

Maakt mij verder niet uit

Groetjes Jeroen

User avatar
TheFug
Posts: 914
Joined: Sat Oct 06, 2007 8:23 am
Location: The Netherlands, North-Holland

Post by TheFug » Wed Oct 22, 2008 9:41 pm

Uitstekend zo, ik ben niet zo'n snelle jonge, :)
Thanks, The Fug.

gear: my ISP's Zyxel Modem/Router in bridge, Sitecom WL309 Router, Siemens Gigaset 301D

User avatar
TheFug
Posts: 914
Joined: Sat Oct 06, 2007 8:23 am
Location: The Netherlands, North-Holland

Post by TheFug » Thu Jan 01, 2009 5:48 pm

Hi, heb nu ook een pre-paid account bij Budgetphone, heb je nog tips voor mij ? via Sipbroker *326xxxxxx kun je ook naar een Budgetphone nummer bellen, merk ik, maar anders om niet merk ik, ik heb nu geen saldo op Budgetphone, met saldo is het wel mogelijk gratis nummers te bellen ? of te "peeren" ?
Thanks, The Fug.

gear: my ISP's Zyxel Modem/Router in bridge, Sitecom WL309 Router, Siemens Gigaset 301D

jvwelzen
Posts: 716
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:56 pm

Post by jvwelzen » Sun Jan 11, 2009 3:17 pm

ik weet het niet precies ik gebruik budgetphone alleen voor inkomende gesprekken en heb dus ook geen saldo

je zou volgens budgetphone 112 en 0800 nummers gratis kunnen bellen maar dat lukt bij mij dus ook niet misschien dat je eerst een keer je saldo moet op waarderen

uitgaand gebruik ik op het moment voicetrading enig nadeel alleen is dat je iedere keer 500,- euro moet overmaken een geen 0900 en geen 0800 nummers kan draaien

dus ik weet niet of je ook via sipbroker kan bellen daar ben ik nog niet mee bezig geweest

sorry

User avatar
TheFug
Posts: 914
Joined: Sat Oct 06, 2007 8:23 am
Location: The Netherlands, North-Holland

Post by TheFug » Sun Jan 11, 2009 8:46 pm

Net even gekeken, die heeft inderdaad lage tarieven, dus "iedere keer" 500 E inleggen zal wel meevallen, of je moet wel heel veel bellen.
0800 nummers, zou ook al niet meer zo'n probleem voor mij zijn die zijn gratis via m'n GSM Simyo prepay, ontdekte ik pas....
0900 nummers, zullen wel altijd een probleem blijven...
Weet alleen nog steeds niet zeker, als ik eventueel Budgetphone zou gebruiken, voor uitgaand, of dit tegoed altijd geldig blijft, of dat er binnen een minimale tijd toch gebeld moet worden, heb op de site niets gevonden, of reactie van een medewerker gehad.

btw. het blijkt dus, dat FWD de enige provider was, die het mogelijk maakt om nederlandse 0800 nummers gratis te bellen, veel andere providers, sluisden gewoon de FWD service door, zoals bv. Brujula en IXCall, want die konden dit gelijktijdig, ook niet meer, vreemd vind ik wel, wat XS4ALL hiermee te maken had, want, die werd altijd vermeld, (voice) voor de verbinding met een 0800 nummer tot stand kwam...
Thanks, The Fug.

gear: my ISP's Zyxel Modem/Router in bridge, Sitecom WL309 Router, Siemens Gigaset 301D

jvwelzen
Posts: 716
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:56 pm

Post by jvwelzen » Sun Feb 22, 2009 10:49 am

Werkt budgephone nog bij iemand via sipswitch

Sinds gisteren gaat bij mij de telefoon niet meer over terwijl in de database van de sipswitch de providers gewoon zijn geregistreerd

Of komt het misschien omdat ik de sipswitch naar engeland heb verhuist..
en budgdetphone deze nu blokeerd..

Alvast bedankt

User avatar
TheFug
Posts: 914
Joined: Sat Oct 06, 2007 8:23 am
Location: The Netherlands, North-Holland

Post by TheFug » Sun Feb 22, 2009 1:08 pm

'k weet het niet zeker, maar bij mij zijn enkele registraties verdwenen.
delete de registratie in kwestie, helemaal, en voer 'm opnieuw in,
dan heb je dat in iedergeval uitgesloten, voordat je andere dingen in gang zet, laat de uitkomst, hoe die dan ook is, even weer weten hier, dan zal ik ook eens iets proberen, indien nodig.....

btw. hoe bedoel je, je woont nu zelf in Engeland ?
Thanks, The Fug.

gear: my ISP's Zyxel Modem/Router in bridge, Sitecom WL309 Router, Siemens Gigaset 301D

jvwelzen
Posts: 716
Joined: Thu Sep 11, 2008 1:56 pm

Post by jvwelzen » Sun Feb 22, 2009 1:37 pm

Ik snap er niks van ik heb niks veranderd

En nee ik woon gewoon in nederland alleen draait de sipswitch nu in engeland heb een vriend bij een sateliet provider werken..

Heb in engeland de beschikking tot gratis een vast ip adres en en 300Mbit verbinding
Is een mooie test de sipswitch werkt prima op een vast ip

Hij registreert wel gewoon zonder errors ook kan ik gewoon 444 draaien

alleen als ik vanaf mijn mobiel naar mijn nummer bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is

Als ik met sjphone rechtstreeks registreer bij budgetphone doet hij het wel
Last edited by jvwelzen on Sun Feb 22, 2009 3:43 pm, edited 1 time in total.

User avatar
TheFug
Posts: 914
Joined: Sat Oct 06, 2007 8:23 am
Location: The Netherlands, North-Holland

Post by TheFug » Sun Feb 22, 2009 3:30 pm

Oeps.... lees je eigen post nog eens, er staat namelijk iets tegenstrijdigs in.....
met betrekking tot : "ik woon gewoon in Nederland", "hier in Engeland"

Herstel dit, of leg het uit, dan ga ik het snappen.....de situatie waarin je verkeerd...

pm mag ook.
Thanks, The Fug.

gear: my ISP's Zyxel Modem/Router in bridge, Sitecom WL309 Router, Siemens Gigaset 301D

Post Reply